وکیل ملکی، الزام به تنظیم سند، تصرف عدوانی

بهترین وکیل ملکی و تصرف عداونی در گروه وکلای آریا دادیار

وکیل ملکی، الزام به تنظیم سند، تصرف عدوانی

بهترین وکیل ملکی و تصرف عداونی در گروه وکلای آریا دادیار

۳ مطلب در ارديبهشت ۱۴۰۰ ثبت شده است

وقتی زن و مردی به عقد هم در می آیند به طور قانونی و شرعی حقوقی و تکالیفی از پیش تعیین شده نسبت به یکدیگر پیدا میکنند و قانونگذار برای اجرای این تکالیف و مطالبه حق ضمانت اجراهای مختلف حقوقی و کیفری را پیش بینی کرده است. وقتی زن و مردی با مشکل و اختلاف مواجه میشوند میتوانند شخصا و یا با استفاده از خدمات حقوقی وکیل خانواده به دادگاه خانواده جهت اقامه دعوا مراجعه کنند.معمول ترین دعاوی خانوادگی عبارتنداز : طلاق توافقی،طلاق از سوی مرد،طلاق از سوی زن،مطالبه مهریه،مطالبه نفقه،استرداد جهیزیه،الزام به تمکین،حضانت فرزند،مطالبه اجرت المثل ایام زوجیت.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۲ ارديبهشت ۰۰ ، ۱۶:۰۷
مرتضی اکبری

اولین برخورد مقامات قانونی با جرم‌های ارتکابی، توسط ضابطین انجام می‌شود و به عقیده متخصصان علوم جرم یابی، اگر این برخورد اولیه، با دقت، هوشیاری، نکته‌سنجی و ارتباط منظم وقایع نباشد، زیرساخت اولیه پرونده کیفری، مشکل خواهد داشت و قاضی هم که بیشترین دلایل او برای تصمیم‌گیری مدارک مکتوب در پرونده است، به خاطر ناقص بودن دلایل و مدارک جمع‌آوری‌شده، نمی‌تواند رأی مناسب و درست صادر کند و اهداف مجازات ازجمله تنبیه مقصر، ترساندن سایرین، آسایش خاطر کسی که مورد جنایت قرارگرفته و … محقق نمی‌شود و نتیجه آن، گستاخی مجرمین و یأس و دلسردی مردم نسبت به دستگاه‌های انتظامی و قضایی خواهد بود که اثر مستقیمی بر افکار مردم نسبت به حکومت دارد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۷ ارديبهشت ۰۰ ، ۲۰:۱۶
مرتضی اکبری

وکیل ملکی کسی است که به تمامی حقوقی های ملک تصرف کافی دارد و بهترین وکلای تهران را می توانید در گروه وکلای آریا دادیار پیدا کنید. وکیل ملکی باید تمامی تلاش خود را در زمینه های زیر بکند و تسلط کافی داشته باشد :

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۶ ارديبهشت ۰۰ ، ۱۵:۱۶
مرتضی اکبری