وکیل ملکی، الزام به تنظیم سند، تصرف عدوانی

بهترین وکیل ملکی و تصرف عداونی در گروه وکلای آریا دادیار

وکیل ملکی، الزام به تنظیم سند، تصرف عدوانی

بهترین وکیل ملکی و تصرف عداونی در گروه وکلای آریا دادیار

وکیل ملکی

يكشنبه, ۱۰ مرداد ۱۴۰۰، ۰۳:۱۳ ب.ظ

وکیل ملکی با توجه به خبرت معین خویش به فرم کاملاً جامع مشاوره ضروری را در اختیار شما قرار می دهد ما در موسسه حقوقی با تشکیل کمیسیونهای گوناگون حقوقی و کیفری سعی در تفکیک و عرضه خدمات حقوقی به فرم تلفنی-آنلاین و حضوری هستیم.

مشاوره حقوقی ملکی

مشاوره حقوقی ملکی رایگان با وکیل پایه یک دادگستری متخصص در زمینه ملکی در گروه وکلای آریا دادیار در تمامی موضوعات ملکی ثبتی در اختیار شماست کافیست با ما تماس بگیرید.

با توجه به موضوعات معین ملکی مشاوره قبل از هرگونه اقدامی شما را از مخاطرات آینده تا حدودی ایمن نموده و یا دستکم باعث تضییع حقوق شما نمی شود.

مشاوره حقوقی ملکی در گروه وکلای آریا دادیار با توجه به اهداف ما در تشکیل کمیسیونهای معین مشاوره ملکی با ارتباط مستقیم به وکیل با اشراف کامل نسبت مساله مورد نظرتان تصمیم خواهید گرفت.

برای نمونه در به ویژه دستور فروش ملک مشاع موضوعات و موارد به شکل زیر مشاوره داده می شود.

اصل حقوقی در به ویژه دستور فروش ملک

در به ویژه دستور فروش در صورتی که از طریق دادگاه یا اداره ثبت اسناد گواهی فقدان افراز ملک صادر شد ذینفع می تواند با عرضه دادخواست به دادگاه درخواست فروش ملک مشاع را نماید در فرم طی روند فوق دادگاه بدون تعیین نشست بررسی عمل به اصدار دستور فروش مال مشاع و واگذار به اجرای احکام می نماید.

آیا امکان دارد که دادخواست به طرفیت یک نفر از مالکین داده شود؟

خیر می بایست بایست به طرفیت تمام شرکا دادخواست داده شود.

دادخواست به کدام دادگاه بایست داده شود؟

دادخواست به دادگاهی که در محل وقوع مال غیر منقول است واگذار می شود.

اجرای حکم دستور فروش مال مشاع بدون بررسی دادگاه اجرا می شود؟

بله دستور فروش ملک مشاع بدون نیاز به تا اینکه اصدار اجرائیه به واحد اجرای حکم می رود اجرای احکام با واگذار به کارشناس رسمی قیمت را مشخص می نماید در فرم فقدان اعتراض به حد قیمت آگهی مزایده منتشر می شود پس از فروش ملک سهم هر یک از شرکا به حد مالکیت با کسر هزینه ها واریز می شود.

آیا دستور فروش قابل اعتراض است؟

خیر زیرا حکم نوجود دارد و قابلیت اعتراض تجدیدنظرخواهی ندارد چنین امکان درخواست دستور فروش مجدداً وجود ندارد.

آیا در فرم بازداشت بودن ملک یا رهن امکان دستور فروش وجود دارد؟

خیر این امکان وجود ندارد و استماع دعوی نمی شود.

وکیل املاک

وکیل املاک به فرم مشاوره رایگان تلفنی در گروه وکلای آریا دادیار به فرم ۲۴ ساعته در اختیار شما هموطنان وجود دارد.

وکیل املاک در کمیسیون تخصصی کار ملکی در گروه وکلای آریا دادیار قبل از هرگونه عمل ملکی شنا را می تواند به فرم تخصصی راهنمایی نماید تا بهترین تصمیم محتمل را گرفتن نمائید.

با توجه به توسعه وسایل ارتباطی شما می توانید به فرم اینترنتی اسناد را جهت دریافت مشاوره تخصصی به وکیل املاک گروه وکلای آریا دادیار ارسال نمائید.

بهترین وکیل املاک با مشاوره رایگان حقوقی به فرم ۲۴ ساعته در گروه وکلای آریا دادیار ساخته مشاوره حقوقی و کیفری در زمینه ملکی برای شما هموطنان است .

در گروه وکلای آریا دادیار مشاوره در تمامی زمینه های کیفری و حقوقی در دپارتمان مشخص و مجزا توسط تیمی از بهترین وکلای ایران اجرا می پذیرد در به ویژه موضوعات ملکی ، ثبتی همچنبن ما از بهترین وکیل دعاوی ملکی در حال ارایه خدمات حقوقی به هموطنان میباشیم.

تائید بطلان معامله به جهت فضولی بودن

معامله فضولی یعنی اینکه فردی عمل به معامله ملکی با فردی نماید بدون آنکه فروشنده مالک یا از مالک اذن و اجازه داشته باشد به اینگونه معامله در اصطلاح معامله فضولی بیان می شود.

در صورتی این معامله از طرف مالک تائید شود معامله صحیح است اما پس از اطلاع او در فرم ارسال اظهارنامه و فقدان رضایت به معامله می تواند به دادگاه مراجعه نماید و تایید بطلان معامله به جهت فضولی بودن را مطرح نماید.

چنین در حالتی که فردی نمایندگی از مالک داشته اما وکالتنامه باطل شده باشد و وکیل عمل به فروش نماید وکیل به فرم فضولی عمل به انعقاد قرارداد کرده معامله فضولی و امکان درخواست تایید بطلان معامله از طریق دادگاه وجود دارد.

مرجع صالح برای دادخواست تایید بطلان معامله فضولی کجاست؟

دادگاهی که ملک در آن دایره قرار دارد صالح به رسیدگس است.

اجرای حکم تایید بطلان معامله فضولی چگونه است؟

با توجه به اینکه مالک معامله را رد کرده است آن معامله باطل است و خواهان تنها تایید و اعلام بطلان معامله را از طریق دادگاه می خواهد.

اگر مالک خلال معامله حضور داشته و سکوت کند باز هم معامله فضولی است؟

بایست به فرم واضع و صریح رضایت را اعلام کند در غیر این فرم معامله فضولی است.

آیا قرارداد اجاره فضولی همچنبن امکان دارد؟

بله منافع همچنبن به فرم فضولی امکان انتقال دارد.

در صورتی که ملک خسارتی دیده باشد در معامله فضولی خسارت از چه فردی دریافت می شود؟

در این به ویژه خریدار به عنوان متصرف ضامن تلف است ولی او همچنبن پس از پرداخت خسارت می تواند به فروشنده مال فضولی بایست خسارت خریدار را پرداخت نماید.

افراز ملک توسط دادگاه

تعریف افراز ملک

افراز به معنای تقسیم ملک مشاع بین شرکا است در زمانی که بین دوجانب توافقی برای تقسیم نباشد افراز چاره راه وجود دارد.

در آغاز اداره ثبت اسناد و املاک صالح به بررسی مساله افراز است اما گاهاً دادگاه همچنبن صالح به بررسی است.

روند بررسی دادگاه به دادخواست افراز

پس از ثبت دادخواست اگر ملک توانایی پیشینه ثبتی بوده دادگاه وضعیت آخر ثبتی ملک را استعلام و وقت بررسی تعیین می نماید در این استعلام حد سهم هر شریک مشخص می گردد پس از آنکه وقت بررسی فرا رسید دادگاه مساله را به کارشناس رسمی دادگستری واگذار می دهد کارشناس نسبت قابل افراز بودن و یا نبودن ملک اظهار عقیده نموده و در به ویژه چگونگی تقسیم و حد سهم هر یک از شرکا عقیده کارشناس خود را به دادگاه عرضه می دهد.

در صورتی که عقیده کارشناس بر قابل تقسیم بودن ملک باشد و اعتراض به مساله کارشناس نشود قاضی بر اصل عقیده کارشناس به حد سهم تعیین شده حکم به افراز می دهد در مواردی که دوجانب به نحوه تقسیم اعتراض داشته باشد می بایست به قید قرعه سهم هر یک معین شود.

دوجانب (خواهان و خواندگان) دعوای افراز ملک

بنا به عقیده وکیل ملکی گروه وکلای آریا دادیار دوجانب مساله دادخواست افراز شرکای ملک بوده و در صورتی که یکی از دوجانب غایب محجور و یا صغیر باشد دعوا بایست به طرفیت قیم و امین غایب مطرح شود.

بهترین وکیل دعاوی ملکی

در گروه وکلای آریا دادیار مشاوره در تمامی زمینه های کیفری و حقوقی در دپارتمان مشخص و مجزا توسط تیمی از بهترین وکلای ایران اجرا می پذیرد در به ویژه موضوعات ملکی ، ثبتی همچنبن ما از بهترین وکیل دعاوی ملکی در حال ارایه خدمات حقوقی به هموطنان میباشیم.

وکیل ملکی در تهران

موسسه حقوقی به فرم جامع در به ویژه تمامی کار ملکی و ثبتی ساخته عرضه خدمات قضایی به شما وجود دارد جهت تعیین وقت و مشاوره تلفنی با شماره گیری تلفنهای موسسه حقوقی با وکیل ملکی ارتباط برقرار نمائید.

به طور کلی موضوعات و پرونده هایی که به املاک مرتبط میشوند چه آن بخش که به وکیل ثبتی مرتبط می شود و چه بخشی که به وکیل املاک ارتباط پیدا میکند بسیار پرونده های حساس و تخصصی هستند و در مسیر بررسی پرونده گاه وجود یک خبرت می تواند کامیابی یک پرونده را تضمین کند و نیازمند هوش بالا و خبرت توامان وکیل ملکی است .قبل از مطالعه مقاله به استحضار میرساند در صورتی که این مطلب نتوانست خواسته شما را براورده کند میتوانید با شماره های موجود در سایت تماس گرفته و از مشاوره حقوقی رایگان با وکیل متخصص کار ملکی بهره مند شوید.

وکیل متخصص کار ملکی

اگر نیاز به مشاوره رایگان در دعاوی ملکی خود دارید می توانید با گروه وکلای آریا دادیار تماس گرفته و وکلا متخصص ملکی ما ساخته ی پاسخگویی به شما عزیزان می باشند.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۰۵/۱۰
مرتضی اکبری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی